Cei mai multi dintre fundraiseri sunt la prima experienta de fundraising. Implicarea lor, succesul campaniei de strangeri de fonduri si castigarea prieteniei acestora pe termen lung, depinde foarte mult de experienta frumoasa pe care organizatia beneficiara se straduieste sa o ofere celor care fac eforturi sa o sprijine.

Cheia succesului organizatiei tale pe termen lung va fi mereu o comunicare consecventa si coerenta cu donatorii si fundraiserii tai. Acestia sunt cei care te sprijina sa iti duci mai departe misiunea si tot ei sunt ambasadorii tai cei mai importanti in comunitate, alaturi de beneficiari.

In loc sa scriem un articol teoretic cu sfaturi despre ce ar fi mai bine de facut, am preferat sa facem din aceasta sectiune o zona in care sa punem impreuna exemplele de bune practici pe care le descoperim online si offline, cautand sa impartasim lucrurile bune pentru a deveni, impreuna, tot mai buni.

Am impartit materialel pe mai multe teme:

Comunicarea cu fundraiserii si motivarea lor
Comunicarea cu donatorii si motivarea lor
Campanii de peer to peer fundraising
Site-uri si pagini ale organizatiilor dedicate peer to peer fundraising

Asteptam si exemplele gasite sau puse in practica de voi pe care le puteti pune in sectiunea de comentarii sau ni le puteti trimite pe e-mail.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.