Un fundraiser poate participa consecutiv la mai multe evenimente/campanii, pentru aceeasi organizatie sau pentru organizatii diferite.

Pentru fiecare eveniment/campanie la care participa i se creeaza o pagina de fundrasing noua, indiferent daca sustine acelasi proiect sau proiecte diferite ale aceleiasi organizatii sau ale unor organizatii diferite.

Fiecare fundraiser are un profil pe pagina de organizatie care sumarizeaza toata activitatea lui pentru proiectele organizatiei respective, dar si un profil general pe galantom.ro care sumarizeaza toate profilele de pe paginile organizatiilor pentru care a facut fundrasing, deci toata activitatea acestuia pe platforma.

Recomandarea este sa isi faca la inceput o strategie  legata de targetarea si frecventa evenimentelor/campaniilor la care vrea sa participe, avand in vedere ca publicul lui tinta (cei din cercul social) este unul limitat.

O alta recomadare este ca un fundraiser sa nu sustina mai multe proiecte diferite in cadrul aceluiasi eveniment/campanie pentru a nu crea confuzie in randul donatorilor si pentru a eficientiza la maxim eforturile de fundraising.

Mai multe detalii despre cum se leaga elementele pe platforma gasesti si in articolul de aici.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.