Poate aparea situatia in care donatorul primeste mesajul de confirmare a platii (donatiei) de la EuPlatesc, dar nu se face confirmarea si in platforma Galantom, iar donatia nu apare in pagina de fundraising.

In acest caz trebuie sa verifici plata in adminul de la EuPlatesc si, daca aceasta are starea Aprobata, sa retrimiti mesajul catre platforma Galantom pentru actualizarea statusului.

Pentru a face acest lucru, urmareste pasii de mai jos:

1. Intra in contul de comerciant pentru integarea cu Galantom

Apesi butonul ACASA din meniu, apoi dai click pe MID al contului de comerciant pentru ingerarea cu Galantom.

2. Flitreaza platile dupa filtrele relevante si apasa butonul Afiseaza rezultate.

3. Identifica plata dupa Nume si Numar comanda in lista afisata, verifica starea sa fie Aprobata, apoi da click pe numarul de comanda al platii, pentru a vedea detaliile acesteia

4. In fereasta cu detaliile tranzactiei, da click pe link-ul Retrimite mesajul catre site, pe care il gasesti in primul box numit Detalii comanda.

5. Ti se va deschide o fereastra cu detaliile despre tranzactia respectiva, unde trebuie sa apesi, din nou butonul Retrimite mesajul, pe care il gasesi in capatul din dreapta al tabelului.

6. Confirma retrimiterea mesajului prin apasarea butonului Retrimite din stanga jos, in fereastra noua.

7. La final ti se afiseaza o fereastra cu mesajul OK. Inseamna ca mesajul a fost retrimis cu succes.

Statusul donatiei se va actualiza automat si pe Galantom si aceasta se va afisa pe pagina de fundraising unde a fost facuta.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *